加载中…
个人资料
谢强
谢强
  • 博客等级:
  • 博客积分:0
  • 博客访问:6,923,641
  • 关注人气:1,467
  • 获赠金笔:0支
  • 赠出金笔:0支
  • 荣誉徽章:
正文 字体大小:

就是这首歌 就是这种风格

(2007-05-21 23:12:49)
分类: 新东方工作日记
找到了这首歌的mv。 http://www.playes.net/Blog/301.asp
(歌词和翻译来自他人网页)
 

I Don't Want To Miss A Thing Aerosmith

I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While you're far away dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Every moment spent with you is a moment I treasure
我可以一直醒着,只为了听你的呼吸
注视着你睡着时的微笑
当你在遥远的梦乡
我可以耗尽一生,在我对你甜蜜的屈服中
我可以在此刻永远的迷失
与你相处的每一刻,都是我最宝贵的时光
Don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
Cause I'd miss you baby
And I don't want to miss a thing
Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you baby
And I don't want to miss a thing
不想闭上双眼
我不想入眠
因为我想念你
我什么都不想错过
因为即使当我梦见你
哪怕是最甜美的梦中
我仍然会想念你
我什么都不想错过
Lying close to you feeling your heart beating
And I'm wondering what you're dreaming
Wondering if it's me you're seeing
Then I kiss your eyes
And thank God we're together
I just want to stay with you in this moment forever
Forever and ever
躺在你身边,感觉你的心跳
我想知道你正梦见什么
想知道你看到的是不是我
于是我吻你的眼睛
感谢上帝,我们还在一起
我想永远与你厮守在此刻
永远,永远
Don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
Cause I'd miss you baby
And I don't want to miss a thing
Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you baby
And I don't want to miss a thing
不想闭上双眼
我不想入眠
因为我想念你
我什么都不想错过
因为即使当我梦见你
哪怕是最甜美的梦中
我仍然会想念你
我什么都不想错过
I don't want to miss one smile
I don't want to miss one kiss
I just want to be with you
Right here with you, just like this
I just want to hold you close
Feel your heart so close to mine
And just stay here in this moment
For all the rest of time
我不想错过一个微笑
我不想错过一个吻
我只想和你在一起
就在这里,就像这样
我只想拥紧你
感觉你我的心跳如此接近
就在此时此地
度过所有剩余的时间
Don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
Cause I'd miss you baby
And I don't want to miss a thing
Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you baby
And I don't want to miss a thing
不想闭上双眼
我不想入眠
因为我想念你
我什么都不想错过
因为即使当我梦见你
哪怕是最甜美的梦中
我仍然会想念你
我什么都不想错过
Don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
I don't want to miss a thing
不想闭上双眼
我不想入眠
我什么都不想错过

0

阅读 收藏 喜欢 打印举报/Report
  

新浪BLOG意见反馈留言板 欢迎批评指正

新浪简介 | About Sina | 广告服务 | 联系我们 | 招聘信息 | 网站律师 | SINA English | 产品答疑

新浪公司 版权所有