加载中…
个人资料
一条虚构的鱼
一条虚构的鱼
  • 博客等级:
  • 博客积分:0
  • 博客访问:472,711
  • 关注人气:995
  • 获赠金笔:0支
  • 赠出金笔:0支
  • 荣誉徽章:
正文 字体大小:

每周一画——与主同行

(2018-12-21 09:29:49)
标签:

布面油画

神奇的十二月

废弃画布再生

zy译歌

每周一画——与主同行

Abide With Me, fast falls the eventide
The darkness deepens, Lord with me abide
When other helpers fail and comforts flee
Help of the helpless, O abide with me
主呀,黄昏骤降
夜色已深,请留我家
助我的人已然失败
再没有一丝慰藉
帮助无助人的 主啊
请留我家


Swift to its close ebbs out life’s little day
Earth’s joys grow dim, its glories pass away
Change and decay in all around I see
O Thou who changes not, abide with me
当微薄的生命临终
当快乐将尽,荣光不再
当触目皆是衰退和腐败之象
惟有你才永恒
主啊,请留我家

I fear no foe, with Thee at hand to bless
Ills have no weight, and tears no bitterness
Where is death’s sting? Where grave thy victory?
I triumph still, if Thou abide with me
只要有你,我不怕仇人
不怕疾病,不怕泪水
何处是死亡之因?何处是冥府的凯旋?
我将无往不胜,只要有你

Help of the helpless,O abide with me
帮助无助人的
主啊,请留我家



0

阅读 收藏 喜欢 打印举报/Report
后一篇:晚枫及其它
  

新浪BLOG意见反馈留言板 欢迎批评指正

新浪简介 | About Sina | 广告服务 | 联系我们 | 招聘信息 | 网站律师 | SINA English | 产品答疑

新浪公司 版权所有