加载中…
个人资料
若道星文化Nodoor
若道星文化Nodoor 新浪机构认证
  • 博客等级:
  • 博客积分:0
  • 博客访问:524,015
  • 关注人气:896
  • 获赠金笔:0支
  • 赠出金笔:0支
  • 荣誉徽章:
正文 字体大小:

占星帮助我渐渐从心而产生了变化

(2011-09-15 15:53:31)
标签:

灵魂画像

工作坊

大卫·瑞雷

若道

david

星座

分类: 占星成长

Dear All :

My name is Yawen Bao, and I am a  Astrology amateur. I am very like Astrology and think this should one part in my life.
Please allow me to share some feeling in here. I remember join the Astrology lesson is at  4 month ago, in that time I met David teacher and whole NoDoor Staffer in the team, there are so enthusiastic , even you have a lot question ask them, through the whole lesson, I feel MY life have a little change ,  it is form my heart, its secret.....
Through the NODOOR  horoscope study, I feel the life lesson is quite interesting , if u still confused and
still can not understand and find the soul goal I think you must be see and hear some good recommendation from Mr. David.

Because you will find that answer for yourself.

Thank you Teacher David and  NoDoor all friends.

You sincerely,

Nina Bao

 

亲爱的朋友们:

 

我是一个占星爱好者。我非常喜欢占星,觉得就像我生命的一部分。

请允许我分享我在若道这里上课的一点感受。我记得是在4个月前参加灵魂画像的工作坊,那时我遇到了大卫老师和他的若道的团队。即便你在整个课程中有如此多的问题要问他们,他们总是热情回答。在课程中,我发现我的生命逐渐有了变化,是从心而产生的变化。

通过那次工作坊的学习,我感到生命的课程是如此有趣,如果你对生命有所困惑,还无法理解并找到生命的目标,我想你一定要去见大卫老师并从他那里得到一些好的建议。因为你会找到你自己的答案。

 

谢谢大卫老师和若道所有的朋友们!

 

Nina Bao

0

阅读 收藏 喜欢 打印举报/Report
  

新浪BLOG意见反馈留言板 欢迎批评指正

新浪简介 | About Sina | 广告服务 | 联系我们 | 招聘信息 | 网站律师 | SINA English | 产品答疑

新浪公司 版权所有