加载中…
个人资料
美国驻华大使馆
美国驻华大使馆 新浪机构认证
  • 博客等级:
  • 博客积分:0
  • 博客访问:6,632,207
  • 关注人气:17,737
  • 获赠金笔:0支
  • 赠出金笔:0支
  • 荣誉徽章:
正文 字体大小:

#平凡美国人-我最喜欢的宠物

(2018-08-24 14:14:06)

#平凡美国人-我最喜欢的宠物

我最喜欢的宠物

 

Midori F.12

学生

康涅狄格州莱克维

 

 

1          Luna(一只黑白相间的雌性豚鼠):Luna是我最喜欢的宠物之一,因为当我坐在沙发上时她喜欢依偎在我身旁,而且她总是准备好进行新的探险。

2          Maizy(一只短毛雌性豚鼠):Maizy也是我最喜欢的宠物之一,因为她忠诚、友善、护主,而且很聪明。

3          Hawaii (一只珊瑚色的雌性斗鱼): Hawaii也是我最喜欢的宠物之一,因为每次我回家时,她总是游到玻璃鱼缸的一侧迎接我。

4          June(一只青紫相间的雌性斗鱼):June也是我最喜欢的宠物之一,因为她很讨人喜欢、很有趣,而且正能量满满。

5          Calvin(一只雄性美国斗牛犬,大约在4年前去世了):Calvin曾是我最喜欢的宠物之一,因为我喜欢和他一起在佛蒙特州我家附近的树林里散步。

 

要想了解更多此类故事,请访问: https://china.usembassy-china.org.cn/zh/education-culture-zh/xin-jiao-liu-magazine-zh/every-day-americans-zh/

 

My Favorite Pets

 

Midori F., 12

Student

Lakeville, Connecticut

 

 

1. Luna (female guinea pig with black and white coloring): Luna is one of my favorite pets because she loves to cuddle with me on the couch and is always ready for a new adventure.

2. Maizy (female short-haired guinea pig): Maizy is one of my favorite pets because she is loyal, kind, protective, and smart. 

3. Hawaii (female coral-colored betta fish): Hawaii is one of my favorite pets because she always comes up to the side of the glass to greet me when I come home. 

 

For more stories like this, visit: https://china.usembassy-china.org.cn/education-culture/xin-jiao-liu-magazine/every-day-americans/

4. June (female blueish/purple betta fish): June is one of my favorite pets because she is sweet, funny, and has lots of positive energy.

5. Calvin (male American bulldog, passed away about 4 years ago): Calvin was one of my favorite pets because I enjoyed going for walks with him in the wood near our house in Vermont.  


 

0

阅读 收藏 喜欢 打印举报/Report
  

新浪BLOG意见反馈留言板 欢迎批评指正

新浪简介 | About Sina | 广告服务 | 联系我们 | 招聘信息 | 网站律师 | SINA English | 产品答疑

新浪公司 版权所有