加载中…
个人资料
Sarah
Sarah
  • 博客等级:
  • 博客积分:0
  • 博客访问:108,779
  • 关注人气:17
  • 获赠金笔:0支
  • 赠出金笔:0支
  • 荣誉徽章:
正文 字体大小:

Fall Flowers  秋花

(2011-10-11 13:32:24)
标签:

阳光

天份

乌云

忘记

万物

英语

学习

分类: 秋日祝福(英文小诗)
You're as special as
flowers in the fall.                     你就象秋日的花儿一样特别
You have a gift,                         你有一种天份
a way to brighten everything,            给万物带来光明
and you make me forget my troubles       你让我忘记忧愁
when bad nes calls.                      当悲伤来临的时候
You magically make me smile              你神奇地让我微笑
and chase the dark clouds away.          驱散了所有的乌云
Every time I hear from you,              每当我听到你的声音
I feel the sunshine of May.              仿佛感到五月的阳光
You're one of the most loving            你是我所遇见的人中
and wonderful people I've ever met.      最可爱可亲的人之一
And I think about you every day,         每一天我都想起你
because someone like you                 因为象你这样的人
is simply impossible to forget.          是不能轻易忘记的
I offer you my heartfelt thanks          衷心地感谢你
for making my whole world brighter,      给我的世界带来了光明
and for lending me some happiness,       你给了我快乐
to make my heart a little lighter.       让我的心里有了阳光
You've shown me that caring.             使我不再觉得孤单
You've shown me that caring              你给了我
people really do exist.                  人们所有的那种关怀
And I want you to know,                  而我也要让你知道
that you'll always be                    你将永远
number one on my list.                   是我最牵挂的人

I hope you have a wonderful autumn.      希望你有一个美好的秋季。


0

阅读 收藏 喜欢 打印举报/Report
后一篇:丝带绣
  

新浪BLOG意见反馈留言板 欢迎批评指正

新浪简介 | About Sina | 广告服务 | 联系我们 | 招聘信息 | 网站律师 | SINA English | 产品答疑

新浪公司 版权所有