加载中…
个人资料
stallar
stallar
  • 博客等级:
  • 博客积分:0
  • 博客访问:9,398
  • 关注人气:0
  • 获赠金笔:0支
  • 赠出金笔:0支
  • 荣誉徽章:
正文 字体大小:

Describe your personality

(2009-04-01 20:41:22)
标签:

杂谈

A:    I've been invited to a party tonight but I'm so shy around new perople because I never know what to say.

      我被邀请去一个派对。但是面对不认识的人我感到很害羞,因为我从来不知道该说什么。

B:    Really? You always look confident and calm! I assumed that you were an extrovert.

      真的?你总是看上去很自信和平静。我以为你是个性格外向的人呢。

A:    No, I'm not very outgoing or talktive.I like to keep to myself.

      不,我并不很外向或健谈。我喜欢独来独往。

B:   I guess we have opposite personalities then. I lvoe talking to new people; I'm always up for a party and I never really feel shy.

      那我猜我们有截然相反的性格。我喜欢和新认识的人交谈。我总是喜欢去排队,我几乎从不感到害羞。

A:    Great,then you can come with me to the pary! I won't fell so shy if you're there.

      太好了,那你可以跟我一起去,有你在我就不那么害羞了。

B:    Count me in!

      算我一个吧。

 

词汇:

v.以为      assume

a.健谈的    talktive

n.外向的人  an extrovert

0

阅读 收藏 喜欢 打印举报/Report
  

新浪BLOG意见反馈留言板 欢迎批评指正

新浪简介 | About Sina | 广告服务 | 联系我们 | 招聘信息 | 网站律师 | SINA English | 产品答疑

新浪公司 版权所有