加载中…
个人资料
巴蒂尔
巴蒂尔
  • 博客等级:
  • 博客积分:0
  • 博客访问:18,287,363
  • 关注人气:4,590
  • 获赠金笔:0支
  • 赠出金笔:0支
  • 荣誉徽章:
正文 字体大小:

一大个人爱好

(2007-12-14 10:19:09)
标签:

明星动态

一大个人爱好一大个人爱好一大个人爱好一大个人爱好 

People ask me what I do off the court. I tell them that I am a normal person. One of my hobbies is playing with and trying the latest electronic gadgets. I have always been fascinated by products that are developed to "make my life easier" HA! People are always disappointed that I don't have fancy cars like my teammates or fancy jewelry or clothes as my teammates. That is just not my style. I will spend my hard earned money on electric gadgets. I just love them!

 

I recently became very lucky, because the official magazine of the NBA called HOOP Magazine wanted me to become the new tech editor for the magazine. Every month I try out the newest electronic gadgets and write a review about the product. What a fun job!

 

Some of the gadgets are really crazy (and useless). I tried a product called the Headplay that is a visor with miniature televisions on the brim of the visor (see attached pictures). I looked like a total nerd when I wore the Headplay, but I don't mind being a nerd sometimes, hahaha!

 

The best products that I reviewed were Guitar Hero 3 and Rock Band, for my Playstation 3.  I am a big video game fan and I love music, so these two video games were my dream come true. I even brought the Rock Band game to the gym and let my teammates try them out (they need to stick to basketball!)

 

Here are a few pictures of the things I like to review. I am always looking for new suggestions of gadgets to try out, so I would love to hear your suggestions!

 

That's just a little of what I do off the court.

 

Talk to you soon,

 

Shane

 

译文如下——

 

人家问我业余时间都做什么。我告诉他们我是是一个常人。我的一大爱好是体验最新的数码产品。我对这些能让生活变得更简单的小玩意很着迷。哈!我不像我的队友那样喜欢名车、珠宝或者奇装异服,很多人都对此感到很惊讶。我只能说那不是我的风格。我只会把我辛苦赚来的钱花在数码产品上。因为我喜欢它们!

 

最近我十分幸运,因为NBA官方杂志HOOP聘我担任科技版编辑。每个月我都要试用最新的数码产品,写一篇关于该产品的评价。这样的工作太有趣!

 

一些产品也的确令人匪夷所思(同时也没什么用处)。我用过一款名叫“Headplay”的产品,那是一个内置有小型电视机的钢盔(见上图)。戴上它我看上去就像一个傻子,不过我有时候不在意当个傻瓜,哈哈哈哈!

 

我玩过的最好的电子游戏是“Guitar Hero 3”和“Rock Band”。因为我是一个超级电玩迷,同时也喜欢玩音乐,所以这两个电子游戏让我梦想成真。我还把带到球馆,让我的队友玩(你们还是要好好打球哦!)。

 

上面是一些我体验产品时的照片。我非常想获得一些关于数码产品的看法,等着看你们的建议哦!

 

这只是我业余生活的一小部分。

 

回见,

 

肖恩


 

0

阅读 收藏 喜欢 打印举报/Report
  

新浪BLOG意见反馈留言板 欢迎批评指正

新浪简介 | About Sina | 广告服务 | 联系我们 | 招聘信息 | 网站律师 | SINA English | 产品答疑

新浪公司 版权所有