加载中…
个人资料
小波
小波
  • 博客等级:
  • 博客积分:0
  • 博客访问:47,846
  • 关注人气:62
  • 获赠金笔:0支
  • 赠出金笔:0支
  • 荣誉徽章:
相关博文
推荐博文
正文 字体大小:

墨尔本的翡翠

(2008-06-03 14:56:14)
标签:

杂谈

最近在听这首歌觉得很好听,剧场版的对白也挺感人!

墨尔本的翡翠(剧场版)男女主角概对白:

男:点吖呢排?你好忙咩,成日打电话俾你一咪就唔接一咪就话唔得闲,你系咪有咩事嗄.?
女:我..嗯..其实..
男:你讲喇,我系你男朋友来噶嘛,喂,你甘样我好担心噶喔..
女:你唔好对我甘好喇,我唔中意你对我甘好丫,你知唔知丫.?
男:哈?咩事吖?做咩野你?
女:我中意佐第个吖,不如我地算喇..
男:咩话?你讲多次?
女:我话我已经唔中意你喇,我地分手喇..
男:分手?哼..距几多岁吖?
女:25..
男:做咩噶?
女:做一样我好中意做噶工作..我知距大我好多..不过我好中意距够叻啊..你睇下你丫..我同佐你甘耐..你依然系甘噶样..你有无进步过啊?你一D上进心都无啊..(男:我..)如果我真系要同你一生一世,你俾到D乜野我丫?(男:我.....)
男:最起码我爱你丫..爱过距啊..距好唔好啊?你唔好甘对我喇..我真系好爱你噶..你唔好甘喇..
女:喂,你系男人来噶.你唔好喊喇..唉,我走喇..88..
男:喂..喂..唉..

 

男:喂,你好...稳边位?
女:我..(抽泣)我系红红啊..
男:红红?喂,你做乜野吖?
女:我..
男:喂,你唔好喊喇..边个虾你啊??
女:原来距玩我噶..
男:乖喇..唔好喊喇..喂..
女:吖龙啊..
男:唔好甘喇好唔好啊?做咩野..有咩事慢慢讲咯..
女:我..我..
男:喂..
女:距而家唔要我啊..
男:乖喇..唔好喊喇..
女:对唔住啊..(抽泣)对唔住啊..
男:我对你一直都无变过..虽然..虽然我摘唔到天上噶星星..又或者罗唔到墨尔本的翡翠俾你..但系..我真系改佐好多噶喇..我而家打算做生意..我会长进噶了..翻来我身边喇..好唔好啊?
女:你怪我当初我甘么样对你咩?
男:傻喇..我点会嬲我中意噶人吖..?我锡都来唔切喇..
女:我唔要墨尔本噶翡翠啊..我唔要啊..我净系要翻你咋..
男:我足足等佐你半年..系呢半年入边..每当日落人静噶时候..我真系好挂住你..我真系好希望..你唔好再离开我了..

0

阅读 评论 收藏 转载 喜欢 打印举报/Report
后一篇:庙湾小岛
  • 评论加载中,请稍候...
发评论

    发评论

    以上网友发言只代表其个人观点,不代表新浪网的观点或立场。

    后一篇 >庙湾小岛
      

    新浪BLOG意见反馈留言板 电话:4000520066 提示音后按1键(按当地市话标准计费) 欢迎批评指正

    新浪简介 | About Sina | 广告服务 | 联系我们 | 招聘信息 | 网站律师 | SINA English | 会员注册 | 产品答疑

    新浪公司 版权所有