加载中…
个人资料
娄一晨
娄一晨 新浪个人认证
  • 博客等级:
  • 博客积分:0
  • 博客访问:3,405,357
  • 关注人气:1,577
  • 获赠金笔:0支
  • 赠出金笔:0支
  • 荣誉徽章:
相关博文
推荐博文
正文 字体大小:

英超转播这点事。。。II

(2014-08-15 00:37:37)
标签:

军事

这两天,好多朋友先后来电表示对我五星体育继续转播英超联赛的欣慰之情,其中也包括两周前那位专程把我从办公室“拖”出去“拷问”的友人。

 

友人:娄啊,太好了,太好了,五星体育格记台型轧足了!!!

 

我:呵呵,还好伐。我弗是上趟就帮侬讲覅急,等等看,到辰光侬就晓得来!

 

友人:个么侬电视台哪能帮人家谈下来呃啦?好讲一眼拨我听听伐啦?

 

我:喂,老兄啊,又弗是我去谈呃咯,我哪能晓得里厢有眼啥故事?对伐?现在领导宣布谈下来了,个么我就开始准备转播。领导假使讲谈弗下来,个么我就继续回去困觉。。。

 

友人:我看网廊厢新闻讲电视台现在谈下来呃只有一年呃版权,个么明年哪能办啦?

 

我:哈哈哈,朋友啊,侬真是心向好得来。。。今年还呒没过光侬已经了嗨想明年啦???我上趟帮侬讲呃忘记脱了?介许多年数阿拉帮版权商侪是一年一年签呃!真哦,每年斗智斗勇斗脑细胞。。。凭良心讲,啥人弗希望一枪头多签脱两年,但是人家开出来呃价钿多少辣手?绝对像抢钞票哦,侬晓得伐?否则哪能会得弄成现在迭副腔调,每年一到7、8月份就要开始帮伊拉搞脑子!

 

友人:我记得侬上趟讲英超转播最根本呃问题是版权成本太高,我后头上网查了查看到讲版权商帮英超续签6年,价钿超过10亿人民币!真哦假哦?

 

我:具体多少价钿我哪能晓得?迭个叫“商业机密”!!!懂伐???但是呢,看看伊拉现在迭副急吼啦吼寻电视台谈价钿、寻网站开天价、寻观众收费呃腔势,估计英超方面斩伊拉是斩了蛮凶哦!不过,有句讲句,英超公司“骗”钞票呃本事是蛮吓人哦。侬想想看,英超版权蹲了美国居然卖到3年2.5亿美金,蹲了香港新加坡侪要卖到2亿美金,迭能算算卖到中国呃价钿还是便宜哦。。。

 

友人:啊?还算是便宜哦?便宜到呒没人敢接手?

 

我:哈哈哈,接手还是有人接哦。。。侬呒没看到人家网站一枪头1100万美金捺一年呃版权拗下来啦?多少大呃手笔???所以侬前头讲阿拉五星体育轧台型,有啥断命呃台型?弗一样哦,阿哥!人家背后头有风投,阿拉有弗啦?要么热疥头有两只?覅讲阿拉电视台捺弗出介许多钞票,就算捺得出,侬想想看叫湖南卫视弗做《爸爸去哪儿》,浙江卫视弗做《中国好声音》,调枪头去买英超,可能伐?我弗是瞎讲啥,台长签字呃辰光绝对浑身发抖!!!

 

友人:个么照侬迭能介讲明年7、8月份英超版权呃“连续剧”又要再来了咯?

 

我:哈哈哈,绝对哦!!!侬晓得伐,我蹲了办公室里老早就讲过了:斗争是长期的,艰苦的,卓绝的。。。唉,想想人家版权商蛮作孽哦,拨英国人斩得来血淋嗒滴,回过来只好对牢自家同胞血盆大口,眼乌珠血血红。。。

 

友人大笑:坏是侬坏!

0

阅读 评论 收藏 转载 喜欢 打印举报/Report
  • 评论加载中,请稍候...
发评论

    发评论

    以上网友发言只代表其个人观点,不代表新浪网的观点或立场。

      

    新浪BLOG意见反馈留言板 电话:4000520066 提示音后按1键(按当地市话标准计费) 欢迎批评指正

    新浪简介 | About Sina | 广告服务 | 联系我们 | 招聘信息 | 网站律师 | SINA English | 会员注册 | 产品答疑

    新浪公司 版权所有